sirin41 canım ben devlet hastanesine gidiyorum orda bile hamileliğimin ilk başından beri kızımın kolları bacakları görülcek kadar olduğundan beri yani doktorum en az 4-5 dk bakıyor. her yerini gösteriyor tek tek hatta ben karnımda nerde olduğunu anlamıyorum elini kolunu diye ultrasonla bastırıp bak burası ayağı burda kolu var burda kafası var falan diyor yani. bence sen doktorunu değiştir ☺️