gulcin_glgc Beraberliğin 3. Günü kan testi verdim beta 2 çıktı şimdi 6. Gün eğer tuttuysa kanda çıkarmı
ozlmakmhmt gulcin_glgc canım niye o kadar acele ettin 7 10 gün arası cikar ben 7. Günde test yapmıştım silik çıktı 10. Günde netleşti 14. Günde de kan verdim. Şuan senin dollenmen olabilir ama gebeliğin negatif görünür
Busraaaakkk gulcin_glgc tutunma bile 6.günde başlıyor , 3.gün kaldı ki testte çıksın canım yumurtlamadan 12-14 gün sonra hatta kesin sonuç için regl gününü beklemek gerek
gungunom gulcin_glgc yavrum nerde kan veriyorsunuz benim yaşadığım yerde bir bthcg baktırmak survşvor parkuru gibi 😃😃
Ggxx gulcin_glgc gebeliği bu kadar çok merak edip üstüne düşerseniz ters tepebilir. Örnekleri çok var. Böyle yaptıkça strese giriyor vücut olcağı varsada olmuyor. Bi altı ay düşünmeden test vs yapmadan sadece sevişmeyi deneyin. Ondan sonra bakarsınız.. hayırlısı olsun şimdiden.
Pamiramsi 2 günde spermle yumurta daha hücre bile olmamıştır lütfen acele etmeyin hamilelik en erken 12-13 gün sonra anlaşılır o da yumurtlama gününüze denk gelmişse ☺️🥰