bebek2131 annelik duygusunu dibine kadar yaşıyorsunuz 🙈 İsteyerek ikinci gebeliğim oldu ama ona rağmen acaba nasıl olucak falan diye endişeliydim şuan 29 haftalık hamileyim, eve her geldiğimde kızım karnımdaki kardeşini öpüp kokluyor onu öyle görünce çok çok mutlu oluyorum çok zorlanır bilmiyorum ama hayatı boyunca kaybetmeyeceği dostu olucak 🌸 benim kardeşlerim gibi ben bazen ikinci bebeğime üzülüyorum ilk gebeliğimde hep kızınla konuşuyordum bunla o kadar fırsatım olmadı, işti kızımdı evdi derken bu açıdan da bakabilirsin 🙈