irem27 endişelenmeni yersiz çünkü müdahale edebileceğiniz bir durum yok ortada. Kendinizi ve dolaylı olarak bebeğinizi strese sokmayın 🧡 hamileyken zaten etraftan sürekli insanlar bişeyler söylüyor hepsine kulaklarınızı tıkayın. Karnınız çatlayabilir bu genellikle genetik bir durum cilt yapısıyla ilgili, ama iç karnınızın geniş olması başka bir durum. Endişelenecek bir durum olsa mutlaka doktorunuz söylerdi zaten. Az kalmış hiç sıkmayın o güze canınızı. Sağlıklı olsun da kilosu 3 kilo altında olsa da hiç sorun değil, zaten 3-4 haftaya hemen toparlıyorlar.