Larisabebegim Kızlar hamilelikte kişisel bakımınızı özel bölgenizi ne ile alıyorsunuz ben lazer yapıyordum ev tipi hamile kalınca malum lazer yasak. Napcam bilmiyorum jillette hemen çıkartıyor? Farklı çözümü var mı evde ağda yapmakta kuafördekiler GİBİ profesyonel olmuyor malesef. Bide hormonlardan tüyler kıllar hızlı uzuyor🥲
Herseydenbiktim Larisabebegim Lazerden jilete geçtim. Sabun başlıklı kullanıyorum, ağdadan korkuyorum cesaret edemedim. Doktorum lazeri de istememisti, sorduğumda ne sen sor ne ben duyayım bu soruyu demisti🙏🏻💖
2bebelianne Larisabebegim evde yapılan çam sakızı ağda kuaförde yapılan yalap şap sir agdadan bin kat iyi kuaförde alınan 10 15 günde çıkarken evde aldığım 1 ayda çıkıyor bekarlığmdan beri ağda yaparım evde hamilelikte alabildiğim kadar alırım son aylarda mecburen kuaföre gidiyorm
Larisabebegim Herseydenbiktim jilette bende sabun baslıklı kullaniyorum evet ama hiçbir zaman böyle pürüssüz hissi vermiyor belki ilk gün ama 2. Gün :(( kıl kökleri de duruyor ya moralim bozuluyor
Herseydenbiktim Terlikpijama Venusun var ya normal jiletler tahriş edebiliyor bide cildi kesme durumu olmuyor venuslerin göbek büyüdüğü zaman korkmadan alıyorum
[silindi] 1 senedir lazerden jilete geçmiştim, yarın ağda randevum var , yarın seni sezaryene alcaz deseler daha az gerilirim yemin ederim nefret ediyorum ağdadan evlendüğimde 3 yıl yaptırdım ama hala alışamadım😂
Meral_63 [silindi] ben daha alışamadım vala koltuk altını alınca ecel terleri üstümden geçiyor 🤣bide özel bölgeye yapamam ben
Ceydaaas1 [silindi] bende agdaya gitmeye niyetlendim ama hava o kadar sicakki kuaför yakınımda değil gidemedim epilator cihazının hassas bölge başlığıyla almak zorunda kaldım göbekten hiç göremedim ağda çok iyi bence açıyor ama 1 ay kafan rahat en azidnan
SedANurK Bende lazer gidiyordum yarım kaldı maalesef ağda yaparsam lazerin etkisi geçer dediler o yüzden sadece jilet yaptım son zamanlarda jiletle3 uğramamak için doktoruma kuaför agdasi sordum o da cook hijyenik sadece senin için kullanılan ürünler olmadığı sürece onermedigini söyledi enfeksiyon riskinden dolayi
Herseydenbiktim Larisabebegim Orası öyle ama yapacak bir şey kalmıyor geriye🥹 her duşa girmemde alıyorum ne olur ne olmaz kolum bacağım koltukaltinda hafif var çok dikkatli bakılırsa gorunur bi tek genitalde var o da zaten gecmiyor tam simdi de lazerdeki etkisini kaybetti artık doğumdan sonra tekrar hiçbir şey olmaz hamileyiz biz kafaya takmaya gerek yok temiz olsun kıl koku kalsin bisi olmaz
Sude_48 Hep ağda kullanıyordum. Hamileliğin 8. Ayına doğru bikini bölgem çok hassaslaştı. Jilete geçtim. Ama hep ağda kullandığım için jiletle beraber bazı kıl kökleri sıkıntı yaratacak gibi geldi bana kıl dönmesi gibi. Doğumdan sonra bakacağım çaresine. Artık her hafta düzenli jilet maalesef 🥲
[silindi] Meral_63 göbek büyyünce jilet çok zor ikk hamileliğimde ağdayla aşırı rahat ettim, venüs de kullansam yazın kaşın kaşın ölüyorum valla ben ağdadan yanayım ne kadar korksam da 😂
kedili1anne Çok alakasız ama ev tipi lazerden memnun musun Hangi marka model kullandın ve kaç zamanda etkili oldu Tek seferde sordum ki uğraştırmayayım
Larisabebegim kedili1anne Braunpro 3 bayağı memnunum ama çok yapamadım hamile kaldım yani yine ay yapmışımdır 4-5 ay Çok ciddi azaltma yaptı bayağı
yildizkaradag hatice0103 lazerin dalgaları bebeğe zarar verecek boyutta olmuyormuş zaten, gebelikte hormonal değişiklikler olduğu için daha sonra daha kötü sonuçlar doğabiliyormuş. Kimi doktor bu sebepten öneriyor kimisi de hiç önermiyor benim kendi doktorum da önermedi ama başka bir doktor da böyle söyledi🤷♀️
Larisabebegim hatice0103 doktorların yani şu ana kadar sorduğum hiçbir doktor kullanabilirsin demedi şaşırdım sizinkinin zararı yok demesine
yildizkaradag Larisabebegim aynı dertten muzdarip ben🙈😅 gebelikten sonra epilatör aldım ben şimdilik idare ediyor beni bikini bölgesi üst kısımları epilatörle halledebiliyorum ama alt kısımlara maalesef ki cesaret edemiyorum jilet Venüsle hallediyorum oraları da. Epilatör iş görüyor en azından jilet gibi çabuk çıkarmıyor🤷♀️