Adet günümde 1438 ile öğrendim. Prolaktin nedeniyle ilaç kullandım falan olmaz diye düşünüyordum 10 günden fazla adet olacakmış gibi karın ağrısı çekmiştim ve sonradan farkettim burnum tıkandı iki gün hasta olmamama rağmen oda belirtiymiş ve tabiki göğüste hassasiyet vardı hepsini adet olmaya bağlamıştım meğerse bebişmiş:)