Kızlar 40+0 şuan bebek o kadar hareketli ki topuğu elime geliyor neredeyse.. bu kadar hareket doğum belirtisi olabilir mi? Çok çok fazla hareketli. Aşağıda sağ kasığıma vuruyor, yukarıda neredeyse kaburgama uzanıyor ayağı sanırım:) karnım müthiş dalgalı. Bazen de toplanıveriyor ama sürekli yani böyle ölçebileceğim bi aralıkla değil.. dans mı ediyor acaba 😅