Nazmiye92 zaten gun bulup gitsende 5 dakika bakıyorlar pişman olurdun .
Azarlayici konuşmalar stres çabası
Büyük sözüme tövbe diye belirterek söylemek istiyorum ki mecbur kalmadıkça asla ama asla devlet hastanesine gitmem nefret ediyorum hepsinden tavırları özellikle