Kızım şuan 11 aylık doğum hikayemi paylaşamadım bir türlü içimde kalmasın geç olsun güç olmasın dedim ve anlatmak istediiiimmm
Benim 39+1 de saat 5 gibi suyum geldi ilk sezaryen olunca napıcağımı bilemedim ilk doğumummuş gibi hissettim. Annem kayınvalidem falan yanımdaydı iyiki. Sonrasında doktorumla haberleştim sancıların gelicek dakikasına bak ona göre haberleşelim hastanede görüşelim dedi. Ama akşama kadar bende sancı yok suyumda kilolarca boşaldı. Ara ara bişeyler içtikçe gelmeye devam ediyordu. Doktorum kanama olmadıkça 24 saatte sorun olmayacağını söyledi. Tabi akşama doğru beni yine de nst için çağırdılar gittim çok azdı sancım açılmam 1 cm. Yatmak istemedim belki gece gelir sancım diye. Gecede tık yok ertesi sabah kalktım kanamam vardı. Doktor hemen çağırdı gittik yatış yapıldı suni sancı ile. İlkte hafif hafif aa sancı bu muymuş hiçbişey yok dedim ama açılmam hemen olmadı sancı saatler geçtikçe arttı. ¾ kez çatı muayeneleri çıldırdım o sancılara.
Duşa soktolar sıcak su iyi geldi çıkınca yine aynı…
Plates yapamıyorum acımdan. Nasıl hikmettir ki annemin aklına Meryem ana otu geldi kızım suya koymadık onu açılman olmuyor dedi hemen evdekileri aradı suya koydular annem dua okudu ne olduysa ondan sonrası hızlıca oldu. Benim kızın kafasının bir kısmı kemikten sıyrılamamış çok ıkınmam gerekti. Ama onca sancıdan sonra ıkınmak ve doğum hiçbişeymiş. Sancı odamda bir süre ıkındıktan sonra 10 cm gördük doğum haneye geçtik hemen. Ikınmayı da tam bilmiyorum doktor detaylıca anlatınca gelen en büyük en acılı sancımla bir ıkındım 5 dakikada kızım kucağımdaydı. Kesi yoktu ama 2 yırtık vardı. Doktorum estetik dikiş attı sonrasında da iyi olması için. Eşimi çağırdılar hemen. Kızımızı gördü. Göbek bağını kesti selfie bile çekildik. Onu kucağıma aldığımda bütün sancılar acılar unutulmuştu sanki.
Akşam ablası geldi gördü bizi nasıl mutlu oldu heyecanlı ben onları gördükçe ayrı mutlu oldum. Şimdi kızlarımı uyuttum 4.ayıma karnımda minik bebeğimle ablasının doğum hikayesini yazıyorum. 3.bebişimizi bekliyoruz sizlerden dua bekliyorum sormak istediğiniz soru vs olursa seve seve cevaplarım 🫶🏼
Uzun olduğu içinde hakkınızı helal edin💖