Leontiine busrasahin3306 kaç haftalıksın ? Kalp atışının beta ile alakası yok canım. Önce keseyi görülecek sonra bebek oluşuyor mu ona bakılır ondan sonra kalp atışı duyuluyor. ☺️
8143 busrasahin3306 daha çok erken canım bu hafta kese görünür beta ile kalp atışınn ilgisi yok 6+5 te duymuştum ama herkeste farklı oluyor 8. Haftaya kadar duyanlar var biraz sabır gerekiyor
busrasahin3306 Leontiine bugun test yaptım cıft cizgi oldu kan verdım 3422 çıktı uygulamaya gore 4 haftalık görünüyor son adet tarıhı 4 hazırandı 2 gün gecıkme ile öğrendım
Leontiine busrasahin3306 daha çok küçük minnoş. Şu an kese görünür ama kalp genellikle 6 haftadan sonra oluşuyor ben 6+3 de kalp atışı duydum ama bazıları 8. Haftada bile duyabiliyor o yüzden hiç endişe etme. Güzel haberler alırsın inşallah 🤍
busrasahin3306 Evet kızlar bugun gıttım kese göründü ama kalp atısı için haftaya gel dedi betada 7022 cıktı bugunde kan verdım 2 gun sonra yıne verecem