Hanımlar hem yenidoğan için yatak, hemde bebek arabası için fikirlerinize ihtiyacım var. Doğum Ocak ayında olacak ama şimdiden bakmak istiyorum, bazıları kışın olacağı için bebek arabasında acele etme bebek dışarı çıkmaz diyor. Yatak içinde anne yanı alsan yeter diyenler var. Kafam karıştı. 🤔