Melevcen52 6+5 olduk.mide bulantım başlamadı ama midem yanıyor mide ekşimesi hissediyorum kaç gündür size de oluyor mu acaba?
mor_menekse1 Melevcen52 ay bende de vardı kor ateş gibi yanıyordu o haftada ama geçti bir iki haftaya geçer normal