Kızlar göğüs kalkanı aldım fakat Nası kullanılır ne zaman kullanıcam hastane çantama mı koymalıyım birisi süt akmasın diye diyolar birisi de hava alsın krem sürerken diyolar ben lansihon göğüs ucu kremi de aldım kullanmaya başladım doğumdan sonra kalkanı hemen mi kullanmam lazım kreme de her emzirme sonrası tekrar mı sürmem lazım kafam çok karışık bir de bu krem bebek emince sorun olmuyor diyolar silmeye gerek yokmuş doğru mu?