evremce Merhabalar, isme özel hastane çıkış seti önerisi olan var mı ? Araştırıyorum ama henüz net bir karar veremedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum
Salmanc evremce benm memleketimde bu işe özel kurumsallaşmış bi yer var pahalı demezseniz güvenebilirsiniz mağazasondan aldm aysenatasarım
Destina21 evremce ben düz beyaz tuluma taşlı ismini yazicam ..fiyonklu falan ..çok pratik öyle biseyi kendin yapabilirsin
evremce Salmanc 600 lira diyen bir sayfa vardi cok begendigim ama pahali geldi o, buna da bakacagim bi teşekkür ederim
Tuba-Sahra Destina21 ewet bende bebeğine öyle yaptım ☺fiyibklari hazır tulum aldım utuyle yapışan harflerden ismini yazdim çok güzel oldu bence ucuzada geldi bana