Srpll_56 Allah yardımcın olsun kaç ay cektim gecti yine tekrarlardı doğumuma 2 ay varken yine yakalandım geçti cok şükür şimdi 1 aylık bebeğim var biyerim kaşınınca ödüm kopuyor tekrarlarmı diye psikolojim bozuldu inşallah sizde kısa sürede atlatırsınız ben sürekli evi beyaz sirkeyle sildim kapı kolları prizler kıyafetleri poşetlere koydum ağzı bağlı 3 gün durdu yıkadığım herseyi 60 da yıkadım kurutmada yüksek ısıda kuruttum bide eczaneden yapma krem daha cok fayda etti eşimle cocuklar ziver hapda içmişti