39+6 haftalık hamileyim. Pazartesi günü doktora gideceğim ve doğum için yatırma ihtimali var fakat şu an çok kötü bir şekilde nezle oldum nefes almakta zorlanıyorum göz yaşarması var burun akıntısı ve tıkanıklık var acaba acile gitsem bir şey yaparlar mı çünkü bu şekilde doğum yapmaya takatim bile yok