Altbyz gebe okulu var oraya gitmedim diye trip atiyor kendisi ama.benim.3 tane daha çocuğum var ve kanser hastası bı annem var hergun ışın tedavisie gidiyordu o dönem 30 gun boyunca hep gitti daha geçen hafta bitti tedavisi yani nasıl gidebilirim ona bunu zaten açıkladım en başta boş vakitlerine denk gelirse mutlaka gelirim size destek amaçlı dedim ama kendisi gitmedim.diye trip atmayı tercih etti