Bende ölçmedim ama benimde düşüyor sanırım. Yemek yapayım derken 10 dk ayakta kalsam hemen midem bulanıyor başım dönüyor soğuk ter basıyor gözüm kararıyor. Hemen o an uzanmazsam bayılacak gibi oluyorum. Uzanınca geçiyor. Doktora sordum tansiyon düşmesi normal dedi. Maden suyu iç günde bir tane içine de tuz atabilirsin dedi. Çok kötü olursan tuzlu ayran iç dedi. Normalmiş sanırım