Kızlar sabah özel hastanede kontrolüm vardı dr devletten emekli biri özelde devam ediyor sabah bana 3 cm açıklığın var suni ile hemen doğumu başlatalım dedi ( 39+3 ) kabul etmedim, akşama devlet hastanesinde ki ebe açıklık 3 değil 1.5 cm falan ama rahimde yumuşama var dedi hangisine inanmalıyım ya 🤦🏻♀️ farklı dr ve farklı görüşler alanlar var mı