ozlmakmhmt İki haftalık gebelik için beta 455.0 biraz yüksek kime sorduysam ikiz gebelikte olabilir dendi bilen var mı yada yaşayan.
hkgezerr ozlmakmhmt benimde son adet tarihine 5 gün varken 517 çıktı bence ikiz olmasıyla alakalı değil inşallah sağlıklı yükselir sağ salim kucağımıza alırız 🥰
ozlmakmhmt adatuna bana tekile göre ikizlerde yüksek çıkar dendi ama inşallah değildir yani zaten elde 2 var bir iki daha bünyem kaldıramaz 😄
ozlmakmhmt adatuna yumurtlama ve ilk korunmasız ilişki üzerinden 2 hafta geçti ben 7 günlükken test yaptım silik çizgi çıktı 10. Günde net iki çizgi çıktı erken gebeliklerde çıkmazmis ama bende çıktı bugün 14. Gün ve kan verdim değerim 455.0
adatuna ozlmakmhmt benim ilişki üzerinden 11 gün sonra 49 13.gün 180 15.gün 700-800 civarıydı o yüzden normal canım korkma