-Yusufumm- Kızlar lazer cihazı aldım kendime evde yapmak için ama 2,5 aylık hamileyim yapılması zararlı diye biliyorum. Sadece yüzüme yapsam olur mu acaba bilgisi olan var mı 🤗🤗🤗
Mucizem_63 -Yusufumm- lazer zararlı dye biliyordum gebelikte yinede doktorunuza danışın riske atmayin 😊
minikmucizemm__ -Yusufumm- canım hamileyken hormonlar değiştiği için bence yaptırma doğurduktan sonra yaparsın hormonlar değiştiği için kıllanma daha çok oluyor mesela ben de lazere gitmiştim tüylerim de büyük oranla azalma olmuştu şu an gebe kaldığım için tekrar kılarım çıktı yani çıkmayan yerlerdeki yerlerde de çıkmaya başladı o kişiden kişiye değişir ama bence riske atma Parana yazık
tahamommy -Yusufumm- canım zararı tartışılır bir konu ama, yüzüme yapıcam diyosun gebelikte deri hassaslaştığı ve hormonlar değiştiği için yüzünde tahriş yapabilir leke bırakabilirsin dikkat et ben de lazere gidiyodum hamileliğimde 1 kere iple aldırdım sonra evde ağda ile aldım
-Yusufumm- minikmucizemm__ Doğru doğru bende evlenmeden önce komple lazer yaptırdım çok iyi olmuştu ilk çocuğumu doğurdum hiç bi etkisi kalmadı ama yüzümde sakal bölgesi özellikle aşırı rahatsız ediyor sürekli tüy almakla uğraşıyorum bugün evde kendim yapıyım diye lazer cihazı sipariş verdim belki biraz önüne geçerim diye erkek gibi olmaya başladım iyice 😂😂
-Yusufumm- tahamommy Bu da mantıklı geldi şu an leke oluşma meselesi onu da istemem yani doğru söylüyorsun