Efinahrelmisah bebeğinin hareketlerini de takip et canım 3-4 saatte bir mutlaka bı hareketi olmalı benim ilk gebeligimde bu şekilde düzensiz kasilmalarim.vardi takilmadim düzensiz diye ama bebeimizin hareketlerinde azalma yavaşlama hissettim ertesi gün zaten kontrolüm.vardi gittiğimde acil doğuma aldılar kalp atışları yavaşlamışdi korkutmak için yazmıyorum bunu böyle olacak diye virseyde yok asla yanlış anlama sadece bilincli ol diye diyorum 4.gebeligim mesela benim hala bende yeni seyler öğreniyorum mesela lütfen yanlış anlama uzun uzun yazdım