babyloving Zehrazi23- ben dün doğum yaptım dünden önce geldi suni sancı almıştım peşine nişan geldi ama açılma falan yapmadı bende suyum de gelmedi dün sabah sezaryen oldum
selin38 Evde mi beklediniz kan geldikten sonra bende de aynı durum var acile gidip bi baktırsam mı bebeğe diye düşünüyorum fikir verir misiniz
Zehrazi23- Biz bekliyoruz hala nişan geldi ağrım da var ama suyumu bekliyoruz birde Perşembe randevum var inu bekliyoruz