Nazlii23 Kizlar 37+5 haftaligim. 1-2 saatdir sol kasigimda arabir sancilar oluyor duzensiz, afedersiniz bugun buyuk tualete de cok ciktim. Dogumun yakinlasdiginin belirtileri mi sizce bunlar? Yasayan oldu mu?
merveetopall Nazlii23 bende 34 haftalığım sol kasığımda aşırı sanc var düzensiz bide belim ağrıyo 2. Hamileliğim ama farklı oluyomuş hersey
Nazlii23 merveetopall Bende simdiye kadar olmuyordu o yuzden endiseliydim ama gecti sanirim. Yalniz tuvalete sık-sık gidiyorum🤦🏻♀️