İlk adetten sonra deneyebilirsin zaten rahim kendini toparlamadıysa gebelik oluşmuyor , ben ilk gebeliğimde ilk denediğimiz ay hemen hamile kalmıştım ama 11 haftalıkken düşük yaptım kürtaj oldum sonrasında ilk adetten sonra yine denemeye başladık ama 3 ay sonra olmuştu bu sefer