Cans__ evet 10 gün küvözde kaldılar ilk iki gün biraz nefes almaları için yardımcı oldular ara ara sonrada emme refleksini beklediler daha çok önlem amaçlı kaldılar çok şükür sağlıklı doğdular. Şuan 2 buçuk yaşındalar :) normal gününde doğmuş bebek gibi ilerlediler ikiside hiç prematüre gibi olmadılar gecikme falan olmadı hiç bir şeylerinde