Kadee Merhaba 36+4 haftalık gebeyim aşırı bel ağrım var büyük abdeste sıkışık gbi bi hissim var bebeğimde karında kendini sert yapıyor acile gitmeme gerek var mı sizce yoksa normal midir
Lagertaa Kadee bence bi git nat ne baksınlar yalancı sancıda olabilir kasılmada olabilir riske atma derim
Lagertaa Kadee bana 32.haftamdan beri her hafta çatı muayenesi yapıyor doktorum bir sorun olmadı. Benimde erken doğum riskim var kasılmalarım oluyor seninki gibi
Lagertaa Evet karnım sertleşiyor ve bebek toplanıyor sağa veya sola , yatıyorum sürekli hiç iş yapmıyorum
Kadee Lagertaa dinlenince şuan ağrı hafifliyor belki bugün çok yoruldum diye oldu devam ederse gideyim bi acile çok sağolun
Mmehtappp Kadee benimde aşırı ağrıyor belim doğum sancısı da olabilir şuan dinlenmeye çalışıyorum geçmezse bende gidicem