Anneyimmmben Kızlar 10 dk ya bir belimden sancı geliyor ama dayanilmayacak gibi değil , bugün açıklığima baktılar doğumu tetikledi kanlı akintda oluyor lavabodan çıktığımda. Bu ikinci doğumum ama ilkinde suni sancı almıştım. Gerçek sancı böyle mi oluyor
Mucizem_63 Anneyimmmben doğum ile ilgili şu gelmesi ve kanamyi blyrm kardeşim kanaması olmstu doktora gtmisti dogum olmuştu
minismom Anneyimmmben evet belden kasıklarına vurur sıcak bi dus al gecmezse gercek sancıdır hem kolay acılmanı saglar
Anneyimmmben minismom duşa giricem ama bu sancı dayanilmaz olmuyor mu normalde, ben dayanabiliyorum şiddetli değil ama düzenli
minismom Anneyimmmben yeni baslamıstır acılman ilerleyip bebek kendini ittikce sancın cogalır canım 😊 kolay dogumun olur insallah sag salim kavus bebisine
minismom Anneyimmmben 2. dogum sanırım 😊 korkma su gibi gerceklesir insallah 2. dogumlar daha kolay oluyomus bol bol “Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr” bu duayı oku ben ilk dogumumda okumustum bide meryem ana otu koymıstum suya