Merhaba anneler ;
Belki bu konuyu kidste sormam gerek ama ben orayı pek sevemedim burdan da kopamıyorum 🫢
Oğluma 1. Ayda aşı vurmadılar, 1. Ay aşısını artık 2. Ayda vuruyolarmış. Karma aşı adı altında.
Aşı kartında da BCG diye geçiyor adı.
Arkadaşımla konuşurken ona sordum 2. Ayda karma aşı adıyla 8 tane aşı vurdular dedi. Çok şaşırdım yani bana çok fazla geldi bu.
Sizlere de öyle yapıldı mı, veya böyle duyum aldınız mı sormak istiyorum.
Tabii ki sağlıkçılara güveniyorum ama 8 aşı bana çok geldi 🤷🏻♀️