bebeklik1234 Kızlar gebelik şekeri çıktı bende hergün düzenli ölçüyorum diyetle idare edebiliriz demişti doktorum başlarda 140 civarı çıkıyordu son 2 gündür 160 altına düşmedi diyete de olduğu gibi uyuyorum hemde az önce tokluk 1 saat şekerim 175 çıktı ne yapabilirim anlık düşürbildüşürm bir şey var mı ya da acile gitmem gerekir mi
_biranneadayi bebeklik1234 Yoğurt ye, biraz dolaş yorulana kadar. Yorulunca ayaklarını yukarı uzatıp uzan düşer Allahın izniyle. Acile gitme ama kısa süre içinde bi muayene randevusu al
Bulutlarda bebeklik1234 bence en kısa zamanda doktorunuza gidin diyetle olmuyorsa insülin verecektir. Maalesef şekeri anlık düşürme gibi bir imkan evde yok bende diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum
8143 bebeklik1234 canm endokrinoloji bölümüne gitmeni tavsiye ederim ben normaldd şeker hastasıydım benimde değerlerim o şekilde çıkıyordu gebelikte şeker çok önemli ve riskli gebeliğe giriyor ben şuan günde 4 kere insülin kullanıyorum diyet ve günlük yürüş yapman lazm kaç haftalıksınız ben 140 altında olması gerekiyor tokluk açlık 100 ün altında olması lazm
bebeklik1234 _biranneadayi pazartesi diyabet polikliniğine gideceğim inşallah yarını da bi atlatabilsem dediklerinizi uygulayayım hemen çok teşekkür ederim 🙏
bebeklik1234 Bulutlarda ay günde 6 kez şeker ölçmekten parmaklarım delik deşik oldu bide insülin mahvedecek analık sen ne zor mevkisin böyle
Emirnokta bebeklik1234 ben 10 kez olcuyordum en basta insülin 4 kez bide korkusu çabası birşey olcak mı diye
bebeklik1234 Minikeller38 bana 130 altında tutmaya çalışacağız demişti sizinki biraz yüksek çıkmış sanırım tabi doktorunuz daha iyi bilir yinede
bebeklik1234 Emirnokta evet zaten bişey olacak mı stresinden yükseliyor hep şekerimiz tatlıdan daha çok stres yükseltiyormuş
bebeklik1234 8143 29 haftalık olduk diyabet bölümü varmış oraya gönderdi doktor yarın gideceğim inşallah insülin başlatmaz çok endişe ediyorum
Eres26 bebeklik1234 benim doktorum ilk lokmadan sonra 2. Saat ölçtürüyor e haliyle biraz düşmüş oluyor neden her doktor farklı bakıyor anlamıyorum
bebeklik1234 biranneadayi1 tam buğday ekmeği yiyorum normal hayatta da öyle besleniyorum aslında karbonhidrat nerdeyse yok kadar az ama ölçümlerim yüksek çıktı ve insüline başkattı maalesef doktorum