bebek308_ Merbalar öncelikle benim bugün tıransferimin 16. Günü regıl tarihimin ilk gününden hesaplanırsa 5 haftalığım dün gece ve önceki günler kasığıma şidetli kısa süreli bi ağrı giriyor rahmim sancı yapıyor bilemedim çok tedirgin oldum sonrasında kaşıntım oldu ılık suyla güzelce yıkandım vol su içtim biraz dindi ama sorum sizlere şu olucak sizdede öyle olan varmı rahim ağrısı fln ben çok tedirginim randevumda bu ayın 14 dünde Bunu yazdıktan 1 saat sonra akıntı içinde pembemsi akıntı oldu şu an ara ara geliyor
buse2507 bebek308_ kasık ağrısı çok normal canım 10. Haftaya kadar oldu bende ama pembe akıntıyı bilemedim yani koyu akıntı mı yoksa kan gibi mi
Bulutlarda bebek308_ benimde 9+2 en başından beri ara ara ağrılarım oluyor gayet normalmiş gebelikte ama pembe akıntı hiç yaşamadım bence bir acile gidin
Mucizem_63 bebek308_ bn sürekli adet sancısi yaşadım belirli haftaya kadar ilk haftalar daha çoktu amapembe akıntı yaşamadım 6+4 Ken kanamam olmuştu kan sulandiriclari kesmiştik
bebek308_ buse2507 Sağol cnm geri dönüşün için ama şu yarım saatir bekledim su an lavaboya gitim şükü ortada birsey yok ne bezde nede silerken inşalllahta olmaz
bebek308_ Bulutlarda şu an durdu cnm sık idrara çıkma isteğim var elimde değil o yüden beklemedeyim doktorumla takipteyiz
bebek308_ Mucizem_63 sagol cnm geri dönüşün için şu an iyim agrı sancım var kasıklarda bide gaz bol bol var 🙈 ama renkli akıntı durdu ne gelen var ne giden
Mucizem_63 bebek308_ ya durduysa sevindim😊 gaz bnde halen devam edyrr alttan özellikle 😂 masaj yap karnına rahatlıkla gaz gider rahatlarsın kasık ağrıları biraz buyuyne kadar devam edyr bnde devam etmişti
bebek308_ Mucizem_63 rabbbim çabamızı boşa çıkarmasın ay nasıl anlık bir durumdu anne olmak nasıl birşeymiş daha mercimek tanesi kadarken beni böyle alt üst etti doğunca düşünemiyorum😍😅😂
bebek308_ buse2507 evet kuzenim de dedi benim koyu akıntım var ama korkmuyorum şaşırdım ama inan ne farkı varki acaba
Semao98 Kızlar bende 5+4 deyim kasık agrım var bugun ve bir anda kahverengi akıntı geldi bu normal mı çok panik yaptım :(
Mucizem_63 Babycsr amin inşallah 💖 benim kanama olunca çok panklemstk hastaneye hemen gtmstik kanama olunca korkma olabilir bazen ama oluncada doktora muhakkak gorunmen lazım kan sulandırıcıları kullnyrmsn
tubbis Şuan 12+2 deyim hala kasık ağrısı çekiyorum,gebeliğin ilk haftaları kese altında kanamam vardı o yüzden lekelenme gördüm hep doktorum yoğun kanama olmadıkça korkma demişti,doktoruna danış bence