Kızlar 30 Haziranda kan verdim beta 0.50 ydi o gün döngünün 23.gunuydu sanırım çok erken verdim bat tahmini 8 en geç 9 u benim son 2 gündür mide yanmasi oldu ama hamilelikten mi bilemiyorum bide adet olmuşum gibi ağrılarım var bugün 28.gunum hala olmadım geçen ay 27.gunde erken olmuştum 7 sinde pazartesi tekrar kan vermeli miyim aradan 1 hafta geçmiş oluyor pozitif olabilir mi