[silindi] Bu benim ikinci gebeliğim. Bir çocuğum var. Adet düzensizliğim arada vardı yani bazen 1,2 gün gecikirdi stresli zamanlarımda. Ovulasyon takibi app var ona bakıyordum hangi zamanlar gebelik için uygun diye. İl gebeliğimi anlayamamıştım hem yorgundum ama hep düşüp bayılacak gibi sonra teyzem dedi ki ( kendisi doktor) sen kesinlikle gebesin test yap öyle öğrenmiştim. Bu 2.gebeliğimi de artık tecrübeli olduğum için anladım göğsüm çok hassas, halsizlik, yorgunluk, şişkinlik vardı. Son adet 15 Mayıs, öncesinde test yaptım ama benim hatam öğlen yaptım testi ( ilk idrarla yapılmalı), negatif olunca üzülmüştüm ama vücudum sen hamilesin diyordu adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım pozitifti. Ertesi gün kan testi verdim 177. Ertesi hafta doktora gittik doktorum bu betaya göre geç döllenme dedi, tekrar test istedi 39.000 di sonra yine verdim 60.000 lerdeydi. Doktorum dedi artık duymamız lazım bu beta ile. Panik, korku ve dualarla uzandım koltuğa ve çok şükür duyduk. Allah size de duymayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🫶🏻