Burcu1606 Merhaba 22+3 teyim bugün detaylı ultrasona gittim doktor rapora sağ uterin arterde diastolik notch görüldü bunu yazdı ve coraspin kullanmamı önerdi. Bu durumu daha önce yaşayan veya duyan var mı korktum açıkcası. Plasentanın kalın olduğunu söyledi