Roseway06 Merhaba 3 aylık bebeğim dün akşam 6 dan beri kakasını yapamıyor gazda çıkartmıyor aşağıdan , Bugün öğlenden beride emmiyor mamada verdim içmedi , Ne yapmalıyım Fikri olan varmı
suadeeee Roseway06 kakasını 10 güne kadar yapmaması normal karşılanıyor hatta benim oğlum 13 gün yapmamıştı ama emmemesi normal değil gibi bi doktora götürebilirsiniz
kurkmantosuzmadonna Roseway06 büyük tuvalet Bebeklerde 10 güne kadar normal demişti doktorumuz . Emme konusunda ise uykuya dalacağı zaman deneyin bir de.
Tazeanne11111 Roseway06 dünden beri yapmaması normal yani . Biraz daha bekleyin sıkıntı devam ederse poposunu hafif zeytinyağı kulak çubuğuyla dürtebilirsiniz
Tazeanne11111 Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal ama mama da içiyorsa en fazla 3 gün. 3 günden sonrasi kabızlık yapar kabızlık ta iştahsızlık yapar.