kevsssi Hamile kalıp da evde kedisi olan var mı? Ben çok yeniyim ve bana kediye dikkat et pek yaklaşma demeye başladılar bile. Ama o benim yavrum
Elsanur kevsssi benim var da öyle bir şey demediler nasıl bırakağız yavrumuzu yaaa kızım o benim bir zararı da yok karnımı sevip duruyor
adatuna kevsssi kedilerimle beraber uyuyup uyandık ilk gebeliğimde sadece tuvaletlerni temizlemesim aşılarını zamanında yaptırdık sıkıntı yaşamadım şimdi 2.ye gebeyim yine aynı Bebeğin doğunca birlikte yatıyorlardı😍
Bumah kevsssi ben cokta iyiyiz kumunuda kendim temizliyorum eldiven kullanarak Allaha sukur bi sikinti yasamadik agzimin icinde uyuycak nerdeyse son 1 aydir karnimdan asagiya inmiyo kardesini oda heyecanla bekliyo 😀🧿
annesininincitanesi kevsssi Kedim benim ilk çocuğum, ben şimdi ikinciye hamileymiş gibi görüyorum kendimi o derece. Tuvaletini temizlemeyi bıraktım sadece onun dışında hiç arama mesafe koymadım her şey de gayet yolunda hem bende hem bebişte 🌸💝🧿
0melek0 kevsssi kedim 3 yıldır benimle hamile kaldım diye sokağa bırakamam o benim en yakın arkadaşım oldu. Kakasında sana zararlı olan bişey varmış çok bekletmeyeye çalış günde birkaç kere temizle eldiven maske tak ortamı havalandır imkanın varsa eşine temizlet. Bizde beraber uyuyoruz hiç ayrılmıyor yanımdan. Bebeğine de çok iyi bir arkadaş olacak inşallah merak etme ❤️
kevsssi 0melek0 eşim temizliyor öğrendiğimizden beri. Ya inşallah hayalim o birlikte güzel yaşamaları ❤️
HandeMine 3 kedim var. Sadece kumlarını eşim temizliyor, toksoplazma testim negatif. Doktorum kedilerim olduğunu öğrenince sevinerek “bebeğin bağışıklığı güçlü olacak, tüylerden falan korkma onlar hurafe” diyip içimi rahatlattı. Sende korkma💕🐈
kevsssi HandeMine o toksoplazma çiğ et yiyen kedilerde olurmuş benim ki hiç yemez. Bende kontrole gittiğimde söyleyim bi doktora. Çişini de öğrendiğimden beri eşim alıyor 🌷🌷
Gylcu Ay kedimi öğün niyetine yiyorum bile 😋 rahat olabilirsiniz açıları tamsa ve sokağa çıkartmıyorsanız başka kedilerle de muhatap olmuyorsa sıkıntı olmaz 😌tuvaleti de sık sık temizlensin asla 24 saatten fazla kalmasın 🥰
Grendaaii Bitanem 33 haftalık hamileyim 2 kedim bir köpeğim var. Kedilerimin kumlarını sadece eşim temizliyor bir kaç kez görevdeydi mecbur ben eldiven takıp temizledim güzelce elimi yıkadım sonra. Toksoplazma günlük olan dışkıda oluşmuyor bir kaç gün kalmış dışkıda oluşuyor o açıdan da gönlün rahat olsun. Ben kedilerimi şapır şupur öpen biriyimdir😂 Doktorumda çok memnun bebeğinin bağışıklığı güçlü olacak dedi ablalarıyla birlikte kızımızı bekliyoruz valla
alyahanimm Benimde ilk gebeliğim ve 2 kedim var. Ayriyetten kedi alerjim de var. Aşıları tamsa bir sıkıntı olmaz. Söylenen şeylere kulak asmayın
tahamommy kevsssi hala bana at onu evden diyenler var o benim ilk göz ağrım diyorum 🥹 5 yıldır benimle 5 yıldır da tuvaletini ben temizliyorum toksoplazmam hep negatif çıktı bağışıklığım bile yok, ayrıca çiğ etten ve düzgün yıkanmamış sebzeden de geliyor bu illet, insanların kedilere canavar gibi bakmasından nefret ediyorum ya 😮💨
kevsssi tahamommy bide ilk ve yeni gebeliğim bi yandan ds korkuyorum bir şey olur diye kedime de öyle denince bir saat ağladım o benim ilk göz ağrım.
izelaren tahamommy kim böyle bişey diyebilir ki sınırlarınızı çizemiyorsunuz sanırım insanlar nasıl bu kadar rahat hadlerini aşıyorlar size karşı. 2 kedim var bir kişide gelip yüzünü bile ekşitmeye cüret edemez onlar benim bebeklerim bu evin neşesi ikiside. Şimdi kendi yavrumuz olacak diye onlardan vazgeçmek mi düşüncesi bile korkunç ve canice.
tahamommy kevsssi aman boşver kimseyi takma, bebişlerimizin bağışıklığı çok güçlü olucak ve asla yalnız kalmıcaklar ve en önemlisi merhamet duyguları kuvvetli olucak 🥰