Emhar Kızlar 39+6 oldum hala ne sancı ne suyum geldii taktik verinn nişana benzer lekelerim geliyor sadece iki gündür
T-159 Emhar ilk doğum mu canım hangi renk geliyor egzersiz yapabilirsin yürüyüş bide yakın galiba dogum
Emhar T-159 evet canım ilk doğum böyle kahverengi renkte sümüksü yapıda yani yarına kadar da zaten bişey olmazssa bence suni sancıyla başlatıcak oda beni çok korkutuyor
Secii-34 Emhar bende 39. Haftaya girdim nişanım geldi 2 gün önce şimdide kahverengi leke geliyor adet sancısı gibi ağrı geliyor sizde de ağrı oluyor mu
Emhar Secii-34 yani inan çok karışık bende de bazen sancı gibi geliyor geri gidiyor asla uzun sürmüyor artık bebekde sığmadığından pozisyon değiştirirken aşırı sancılanıyorumm
Secii-34 Emhar ben bugün 39. Haftada doğurdum canım şiddetli adet sancısı ve düzenli şekilde geliyor suyum gelmeden sancıyla doğum başladı
Secii-34 Emhar suni sancı verdiler suyumu patlattılar açılmam vardı ama çocuğun nabızları düşmeye başlayınca acil sezaryene alındım