NeslihanKorkmazKahraman Allah doktorun da iyisini çıkarsın karşımıza yol göstereceğine sadece böyle bi yaklışımda bulunması yanlış olmuş ayrıca Rabbim yaşatmış bu zamana kadar direk ölür demesi tuhaf olmuş tavrını hiç beğenmedim kendini üzme bak benimde bebeğimin kalbinde parlaklık vardı çok şükür şuan geçti normalde buda özür riskleri arasında ama bi semptom asla tek başına bişey ifade etmez özürlü olması için ek olarakta bebekte dil uzunluğu gözler arasındaki mesafe gibi faktörler var bunlardan yana doktorunuz bilgi verdi mi size? Elbet bu durumu da yaşayan vardır bi çözümü bebeği beslemeyebilir damarın eksikliği bu sorun olabilir detaylı bi şekilde başka bi doktora daha gösterin derim tek bi yere bağlı kalmayın Rabbim şifa versin inşAllah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi🤲🤲🤲