kevsssi Merhaba 4+3 üm şuan pzt tekrar kan tahlili vereceğim hcg için de 553 çıkmıştı) kasık ağrım var sol kasık ağrım. Yani öyle çok delici değil ama batıyor sonuçta. Normal mi siz yaşadınız mı
kevsssi QueenBahar_ çok teşekkür ederim cevap verdiğin için ilk gebelik olduğu için hiçbir şey bilmiyorum. Buradan yaşayanlardan öğreniyor buraya soruyorum 🥺❤️