16+2 haftalık hamileyim doktor kontrolünde kese içinde baloncuk gibi birşey vardı doktor hiç kanaman oldumu dedi ama ben gebeliğin başından beri hiç kanama yaşamadım çok şükür kesenin içindeki baloncuk aksesuar plesanta da olabilir dedi kanamada olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı korkmalı mıyım ?