36+4 haftalığız Birkaç gündür şiddetli şekilde el ayak kaşıntım mevcuttu özellikle geceleri bugün kontrole gittiğimizde doktoruma söyledim doktorum gebelik kolestazından şüphelendi pazartesi test yapsak sonucu 3-4 gün sonra çıkacak 37 haftada biz böyle durumda bebeği alıyoruz dedi ve birden Salı günü doğuma alınacağımı öğrendim kilosu bugün 2700 dü 48cm de boyu endişeliyim kuvöze girerse diye inşallah sağ salim kucağıma alabilirim bebeğimi