Kızlarımmm
3 günden beri ovülasyon testinden hamilelik planım var ama dün 9.30 da çift çizgi olmuş misafirim gelmişti 12 de gittiler gece uyuya kalmışım o günde çatlama günüymüş
Bugün akıntı geldi az bugün denesek bebek olur mu yani tutar mı çatladıktan sonra birlikte olsak bebek tutar mı
Yoksa gelecek ayı mı beklemem lazımmm
Gelecek ay doğum günüm var da eşime süpriz yapmak istemiştim acilll dönüşşş yapar mısınızzz