Fndnr bende 14. Haftadayım 2 gün sonra 15 olacak. Aynı şekilde aşırı mutsuzluk kaygı iştahsızlık gibi şeylerle mücadele ediyorum ilaç kullanmak istemiyorum ama bakalım direniyoruz. YouTube dan izzet güllüyü izliyorum filan bakalım hakkımızda hayırlısı . Hamilelik öncesi ilaç geçmişiniz varmı benim 10 sene var da