Zeynep0742 Leylak34 ben 18.haftamda İzmir’den Antalya’ya gitmiştim çok kötü olmuştum oturmaktan. Daha sonra belim kuyruk kemigim çok ağrımıştı. Uzun süre aynı pozisyonda durmak iyi değil diye biliyorum. Gebe okulunda ebe de o şekilde söylemişti.
Zeynep0742 Leylak34 kendi arabanız varsa daha iyi olur tabi arkada uzanarakda gidersin çok sıkıntı olmaz gibi. Ben otobüsle gittiğim için sıkıntı yaşadım
teachermomyy23 Leylak34 merhabalar bende 11 haftalığım doktoruma sordum 2-3 saatte bir yürümek ve dinlenmek koşuluyla çıkabilirsin problem olmaz dedi haftaya 11 saatlik yolculuğa çıkıcam bende otobüsle inşallah problem yaşamayız 🌸
Birbebisannesi Leylak34 18 saat yolculuk yaptım hemde ilk 3 ay içinde. 2 saatte bir durduk mola verdik. Sorun olmadı
Mavro Bunu bize değil doktorunuza sormanız lazım. Benim doktorum 5 saatlik yola bile izin vermemişti.
Leylak34 Mavro sordum canım doktoruma yolculuk sorun yaşatır ya da yaşatmaz diyemem dedi. Tabiki de bazı şeyleri doktorlardan çok Bu durumu yaşayan anneler daha iyi bilir diye burdan sordum .Bazen yaşanmışlıklar daha faydalı bilgi verebiliyor;)
Mavro Şimdi biri çıkar der ben gittim hiç sorun yaşamadım sen yola çıkarsın sorun yaşarsın. Riskli bir iş
Nurayozturk Ben 4 saat yolculuk yapiyorum. Bı ilk haftalar yaptım. Bide geçen hafta yaptım 18 e yakin. Dönüşte de 20 yi geçmis olcam. Yanımda da 4 yaşında kızım var 😁 7 aylık oldugumda da Antalyaya tatile gidicem 😬
Zeynep0742 Nurayozturk bende 31. Haftamdayim Antalya’yi geçtim otobüsle alışveriş merkezine gitmek bile zor geliyor 😄
Nurayozturk Zeynep0742 Antalya’ya özel arabayla gitmeyi düşünüyorum 🤣 artık o haftadan sonra çok zor olur otobüs
Leylak34 teachermomyy23 Ben otobüsle gidicem otobus ne kadar mola verirse ben de o kadar vericem artık 🥲