Yarenasel Kizlar biliyorum cok erken ama.keseye gore cinsiyet tahmini yapabilecek var mi merak ettim de bazen belli oluyormus
ayysscelik Yarenasel Kese yuvarlaksa derli topluysa kız oluyor şekilli şüküllüyse erkek oluyor diyorlar
Emlly Yarenasel evet kese yuvarlaksa kız fasülye gibiyse erkek diyorlar ama kızımda da fasülye gibiydi o yüzden kesinlestiremiyorum ben de heyecanla bekliyorum yedi haftalığız
Yarenasel 2babyy https://hizliresim.com/ bu siteye tikla orda resmi sec diyir canim resmi galerinden yukle sonra 2 kutucuga onay ver sonra kopyala
Yarenasel rojin_kaya bazen bakıyorum belli oluyor diyorlar o yuzden sordum https://hizliresim.com/sb7p4qe resim yüklemeyi unutmusum
rojin_kaya Yarenasel allah Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sizin ilk haftanızda beta kaç çıktı acaba
Yarenasel rojin_kaya tebrik ederim canim gebelik var adetin kac gün gecti bide 2 gun sonra bir daha kan ver ki iki katina artisi gor