Betyil beni çağırdığı zaman bana geç gelmişti tedirgin olmuştum geç mi kalırım diye sonra doktoruma sorduğumda 25 haftaya kadar bakıldığını söyledi canım seni çağırdığı haftada geç değil daha iyi hatta erken bakılmasını tavsiye etmiyorlarmış organları ne kadar gelişirse o kadar iyiymiş galiba görüş açısından.