Elcinbys Kızlar 41+1 olduk bugün hala ne gelen var ne gidecen zaman geçtikçe stres olmaya başladım. Herşeyi deniyorum aksak gebe yürüyüşü, ananas, hurma, cinsel ilişki ama yok sizde durumlar nasıl ?
T-159 Elcinbys bende 38+5 canım ben çok bisey yapmıyorum ama azıcık ayakta dursam hemen sancı giriyor ama yine de doğurmuyorum diyorum vakti gelmedi galiba hala bekliyorum 4 cm acilmam var hala ikinci doğum olacak inşallah ilkinden kalan açılma da var ama yine de gelmiyor yerinde rahat galiba 😄
Buket_dadassss Elcinbys korkma bebişin keyfi yerinde daha bi 9ay daha yatarı var benim ilk paşamda öyleydi 40+4oldu sezeryen le zorla alındı😁😁🤣🤣🤣saglıcakla gelsin inşallah annesi🌸hayırlısıyla kucagınıza almak nasip olsun
Mege433 Ben erken dogurmasaydim 40 haftayı geçmiş olacaktı, ama 36. Haftada doğum yaptım kanama sebebiyle. Bebeğim bir aylık olacak bile. Siz hala dogurmamissiniz🤭
Ayssbus Ay ben de öyleyim delircem artık, 40+1 biz de.. bütün hamilelikte bozulmayan psikolojim bu haftalarda bozuldu 😭 doktorunuz ne diyor sezaryen vs yönlendirmiyor mu
Elcinbys Ayssbus 40 larda rahattım yine 41 de insan daha çok geriliyor doktor Herşeyi iyi istersen bi kaç gün daha bekle dedi suniyle başlatırız gibi konuşuyor ama böyle olmadıysa suniyle de olacağını düşünmüyorum ben ya boşu boşuna onca sancı çekersem Sezeryen olursa tekrar kafam çok karışık 😔 sizin doktor ne diyor
Elcinbys Nurakr12 benim ne sancım var ne açılmam çarsamba günü nişanım geldi sevindim belki olur diye 3 gün geçti hala bişey yok
Elcinbys T-159 Sizin yine bana göre baya erken bi hafta 😂 açıklığınız da varmış kolaylıkla olur inşallah 🙏
Ayssbus Elcinbys bana da aynı böyle dedi. Suni sancı deneriz dedi ne zaman deneyeceksek.. aynı şekilde ben de bundan korkuyorum o sancıyı çekip sezaryene dönmek istemiyorum. Belki bu randevumda sezaryen talep ederim bilmiyorum doktorun karşısında konuşmayı unutuyorum nerdeyse aklım başımdan gidiyor 😓
Nurakr12 Elcinbys benim de nişan 1 hafta önce geldi hala açılma yok Salı günü gel bi karar verelim dedi doktor 🥲
Elcinbys Ayssbus bende öyle düşünüyorum Sezeryen diye söyleyeceğim ama devlet hastanesine gidiyorum kabul eder mi onu da bilmiyorum
Elcinbys As38- aynı şekilde Herşeyi denedim işte acaba bi sorun varda doğmuyor mu diye düşünmeye başladım suni de verseler olmazmış gibi geliyor