Anneler 37 haftalık hamileyim gece iç çamaşırımda ıslaklık hissettim sabah gittim hastaneye su sızıntısı var denildi sancım açıklıyım yok yatış vermek istediler ama hazırlıksız oldugu için kabul etmedim basına gelen varmıdır ne kadar sonra dogum oldu