37 +1 de 34 hafta uyumlu 2400 Gr ölçülen bebegim 37+0 da suyum 2-3 cm kaldigi için Sultangazi hasekide yatış verildi doktorlarla konuşup tedavi red yapıp evdeki işlerimi ayarlayip gece acilden yatış için ayrildim.Gece yatış yaptık acilden ama nedense herkes bir tribal uykusundan kaldırdık herhalde keyifleri kaçtı.dogum servisi tek kişilik odalar şeklinde içeri telefon sokmak yasak ailenden kimseyi goremiyorsun bir kaç kişi hariç doğum servisi empati yoksunu dünyayı yaratmış kendini bir halt sanan insanlardan oluşuyor. Alttan açılma ve sancı için yaklasik 9 saatte 2 cm oldu 3. Doğumum olduğu halde artık sancilara dayanamayıp sezeryan yapın dedim 48 saat dolmadan olmaz dediler.ailemden kimseyi göremedim o süre içinde eşimi çağırın dedim bir şekilde çağırıp imza verip çıktım ordan Rami Hastanesi’ne ölüyorum sandım sancidan ilk cocugumda suni böyle ağrı görmedim.rami Hastanesi’nde nehir hanıma sezeryana geldim ama beni oyalayip sezeryana almayıp hastaneye girdiğim gibi 10 dk icinde dogurtttu çok zordu Allah’ım tabiki çocuğumu görene kadar 1 dikişim var iyiki sezeryana almadı nehir hanım ve ebem