Merhaba kan verdim 3 saat sonra çıkar dediler eve geldim e nabizdan sonuçlara baktım beta sonuç 455.0 yazıyor. cgpt ye attım yüksek ihtimal hamilelik olabilir diyor hastane çok uzak gidip gitmemekte kararsızım bu sonuca göre bir iki hafta daha beklesem mi ?